DOK SVIRA RADIO...
Slušanje radio reklama ili jinglova je fer cijena koju slušatelji plaćaju za besplatni radio sadržaj.
Zato poruka koju prenosite radio reklamom ili jinglom mora biti zaokružena cjelina koja ima glavu i rep. Kako proizvesti dobru radio poruku? Jednostavno...dobre ideje je lako prepoznati.
1. Napravimo kreativni sastanak na kojem se rađaju ideje.
2. Odlučimo koja od njih je najbolja, najprije prema leptirićima u trbuhu, onda prema intuiciji.
3. Pitamo klijenta za mišljenje. Svi komentari su dobrodošli, pohvale naročito! :-)
A kako znamo koje su najbolje radio poruke? I to je jednostavno, one koji dopru do slušatelja. Prije nego čujete reklamu ili jingle na radiju potrebno ih je osmisliti, snimiti i producirati. Cijeli taj proces zove se RADIO PRODUKCIJA. Zato smo mi tu! Preslušajte našu bazu Spikerskih glasova, pogledajte što nudimo u nastavku i pošaljite nam upit.
JEDNOSTAVNE radio reklame
Uključuju spikiranje s glazbenom podlogom.
Imate jasnu poruku koju želite prenijeti Vašoj ciljnoj skupini? Vaše kupce JEDNOSTAVNO želite informirati o Vašim najnovijim akcijama, događajima ili planovima? U tom slučaju, JEDNOSTAVNE reklame su – JEDNOSTAVNO rješenje za Vas. JEDNOSTAVNO odaberite spikera iz naše bogate baze glasova, a mi ćemo uz prikladnu glazbenu podlogu za Vas složiti željenu radio reklamu. JEDNOSTAVNO, zar ne? :)
PRIMJERI:
Gloria GLAM:Spikerica: Tatjana Rau
City Center One Split: Glas: Mišo Kovač
Vip i Dorina: Spiker: Mario Huljev
Radio reklame s DRAMATURŠKIM ELEMENTIMA
Uključuju glazbenu podlogu, popratne zvučne efekte, do 2 spikera i kreativu.
Imate scenarij koji biste htjeli oživjeti? Imate glavne likove, radnju, zaplet i rješenje u obliku Vašeg proizvoda ili usluge? Didaskalije želite pretvoriti u zvučne efekte i dočarati atmosferu realne situacije? Dopustite da za Vas stvorimo stvaran ambijent u kombinaciji s porukom koja će Vaše kupce uvjeriti da ste upravo Vi njihov najbolji izbor! Uz adekvatnu glazbenu podlogu, popratne zvučne efekte presudne za dočaravanje atmosfere, te angažman jednog ili dvaju spikera, nudimo Vam i osmišljavanje čitavog kreativnog koncepta.
PRIMJERI:
Zaba-Domosfera: Spikeri: Mario Mirković, Tatjana Rau
Radio reklame s PJEVANIM ELEMENTIMA
Uključuju glazbenu podlogu, pjevane elemente, spikiranje i kreativu.
Htjeli biste malo drugačiju reklamu koja, osim spikiranja, uključuje i pjevanje?
Želite da Vaša reklama „zvoni“ u slušateljevim ušima i da se nađe na vrhu njegove top liste najzaraznijih melodija?...Mi smo tu da vašem djelu damo potpis glazbe, teksta i aranžmana te mu u moru reklama osiguramo prvo mjesto na „Melodijama radio frekvencija“. Na Vama je samo da preuzmete prvu nagradu, a sve ostalo prepustite nama! :)
PRIMJERI:
Večernji list - Nagradna igra:Spiker: Duško Čurlić
Fashionbox: Spiker: Mario Huljev
Magma - Akcija jesen: Spiker: Marinko Leš