Kit Kat, omiljena čokoladna poslastica, stekla je popularnost u svim dijelovima svijeta te je dostupna u preko 70 zemalja.
Ova najpoznatija čokoladica na svijetu, koju svi njeni ljubitelji povezuju s onim kratkim predahom i ukradenim trenutkom za sebe, ove godine slavi 75 godina postojanja.
Već 75-u godinu za redom ovaj se brend potpisuje svima poznatim sloganom "Have a break, have a Kit Kat“.
Odmori od posla i uzmi Kit Kat.
A kada carinika nema – šverceri kolo vode!
S tom idejom krenuli smo u remake starog Nestle spota sa zaposlenim carinikom kome vrijeme stane kad uzme svoj KitKat. Hrskavi vafl i tako dobra čokolada dovoljan su razlog da carinik zaboravi na sve obaveze i prepusti se uživanju na svojoj pauzi.
Produkcija je u početku izgledala jednostavno. Carina, simaptični carinik, zbunjena bakica i par švercera prolaznika. Zvuči lako, ali uvijek ima neki ali... Carine u međunarodnim zračnim lukama baš nisu oduševljene s idejom cjelodnevne okupacije filmske ekipe, a niti crvenim kabrioletom koji se treba provesti između uređaja za skeniranje putnika. Zato smo odlučili uključiti malo filmske iluzije i izgraditi cjelokupnu scenografiju u filmskom studiju. Za to nam je bilo potrebno 60kW rasvjete, 10 bijelih panela sa neonskim svjetlima, 80 m2 lakiranog poda, crveni kabriolet, čovjek koji hoda na štulama, hrpa statista uključujući pandu i playbojevu miss prosinca u crvenim štiklama.
Storyboard
Casting glavne uloge:
Kaže se da je priprema pola posla. Zato smo prvo krenuli u potragu za glumcem koji bi preuzeo ulogu carinika. Na našim pred-produkcijskim kreativnim sastancima, od nekoliko predloženih lica u uži izbor je ušao Alen Šalinović. Da bi se izgledom što više približio ulozi zadanoj u scenariju, odlučili smo eksperimentirati sa perikama.
„Budući smo snimali reklamu po uzoru na već postojeću bilo je bitno pogoditi sve one izraze ugode i uživanja u KitKat-u što meni nije problem jer sam i sam veliki ljubitelj ove čokoladice. S druge sam strane, kao i svi umjetnici uključeni u ovaj projekt nastojao dati neki osobni doprinos.“ Alen Šalinović, glumac
Casting statista i proba kostima:
"Dobar dan, jel znate možda nekog tko hoda na štulama? Imate svoju ronilačku opremu? Imate li što protiv da vas za potrebe snimanja zamotamo u zavoje kao mumiju?"
Takva i slična pitanja postavljali smo na sve strane dok smo tražili statiste i glumce koji se pojavljuju u spotu. Nakon što smo okrenuli sve poznate i nepoznate brojeve da okupimo svih 10 statista, kostim pande i pravu kozu, kostimirana proba protekla je veselo.
Izrada scenografije i rekvizite:
Elemenati scene bili su definirani scenarijem, ali još je ostalo puno detalja koji su nam ostavljali kreativnu slobodu u izradi scene. 3 stolara, slikar, grafički designer, električar pa čak i kipar udružili su svoje snage na izradi scene u studiju br. 4 Jadran filma.
Kamera - ide, iiiiiiiii akcija!
Srijeda 21. siječnja 2010. dan odluke. Glumačke probe su odrađene, kostimi i rekvizita na broju, sve je spremno za 1. klapu.
TV spot final:
Uloge: Švercer - Marijan Horvat
|
Produkcija Scenarij: Nestle International |